Energia nova verde - energia solare

Cù u rapidu sviluppu di a sucietà muderna, a dumanda di l'energia di e persone hè ancu in crescita, è a crisa energetica glubale diventa sempre più prominente.E fonti d'energia fossili tradiziunali sò limitati, cum'è u carbone, l'oliu è u gasu naturale.Cù l'avventu di u 21u seculu, l'energia tradiziunale hè in u puntu di l'esaurimentu, risultatu in una crisa energetica è prublemi ambientali globale.Cum'è u riscaldamentu glubale, a combustione di carbone emetterà una grande quantità di metalli pesanti chimicamente tossichi è sustanzi radiuattivi attraversu scorie di carbone è fume.Cù a riduzzione di l'energia fossile, u so prezzu cuntinueghja à aumentà, chì limitarà seriamente a migliione di a produzzione è di i standard di vita di e persone.Per quessa, ci sò di più in più chjamate per u sviluppu di l'energia rinnuvevuli, è l'energia solare hè emersa cum'è u tempu esige.

Green-new-energy----solar-energy33

A generazione di energia solare hà i so vantaghji unichi, cumpresi principalmente: senza carburante;nessuna parte mobile chì si sguasserà, si romperà o deve esse rimpiazzata;mantene u sistema in funzione richiede assai pocu mantenimentu;u sistema hè un cumpunente chì pò esse stallatu rapidamente in ogni locu;senza rumore, senza emissioni dannosi è gasi inquinanti, è a radiazione solare ricevuta da a superficia di a terra pò risponde à 10.000 volte a dumanda di energia glubale.A radiazione media ricevuta per metru quadru di a superficia di a terra pò ghjunghje à 1700kW.h.Sicondu i dati pertinenti da l'Agenzia Internaziunale di l'Energia, l'installazione di sistemi solari fotovoltaici nantu à 4% di i deserti di u mondu hè abbastanza per risponde à i bisogni energetichi globale.Dunque, a ricuperazione di l'energia solare gode di un spaziu largu per u sviluppu, è u so putenziale hè enormu.

Green-new-energy----solar-energy1673

A cumpagnia di illuminazione Bosun hè stata fundata in u 2005, a nostra sucetà hà u nostru propiu laboratoriu prufessiunale, è hà sviluppatu indipindentamente a tecnulugia di patente, Pro Double-MPPT, chì hè stata sviluppata in 2017. Continuemu à aghjurnà a tecnulugia, è hà sviluppatu a terza generazione Pro Double-MPPT. in 2021.

Green-new-energy----solar-energy1962

Comparatu cù PWM Normale in u mercatu, l'efficienza di carica di u nostru Pro Double-MPPT hè aumentata da 40% -50%.Puderia riduce u tempu di carica, più faciule da carica cumplettamente, è sfruttà pienamente l'energia.Quandu u putere hè u stessu, cù u Bosun patent double controller MPPT pò ancu salvà u costu di a dimensione di u pannellu solare è a capacità di a bateria.

I prudutti principali di l'impresa di l'illuminazione di Bosun sò l'illuminazione di strada di u sole, u polu intelligente, l'illuminazione intelligente, u lume di u giardinu di u sole, u lume di l'inundazione solare, u LED high-way light è etc. I nostri prudutti sò populari in parechji paesi cù a qualità di u pruduttu è a professione di u nostru. cumpagnia.Se ci hè un interessu, benvenutu à cuntattateci!

Green-new-energy----solar-energy2629
Green-new-energy----solar-energy2631
Green-new-energy----solar-energy2630
Green-new-energy----solar-energy2632

Tempu di Postu: Mar-08-2023